kolmapäev, 27. mai 2009

Peaaegu suvi

Aeg on ikka megakiiresti läinud. Ma ise ka imestan. Pikk kooliaasta on kohe-kohe selja taha jäämas. Kõigest nädal on veel jäänud. Ma arvan, et see on üldse üks pikimaid nädalaid, sest tundides midagi ei tehta. Lihtsalt ollakse, ilma mingisuguse tegevuseta. Just sellepärast venibki see aeg nagu mõni näts.
Hommik oli juba nii suvine. Käisin pesus, panin riidesse ja läksin Enega kooli.
Esimesed tunnid olid eesti keel ja kirjandus, kus oli ka põhimõtteliselt lebo. Ühes tunnis kirjutasime mõtisklusi tulevast suvest (seal oli teisi valikvariante ka, aga mina kirjutasin sellest). Ekoolist vaatasin, et pani mulle 5 selle eest. Siis käisime tüdrukutega poes, ostsime jäätist ja nii. Kolmas tund oli keemia, kus mängisime terve tund mingeid naljakaid kaarte. Oli nagu metsloomad(ühel kaardil) ja nende jäljed(teisel), me ei teadnud kuidas nendega mängida, seega mängisime neid ''Musta notsu''-stiilis, aga võitis see, kellel oli kõige rohkem paare täis. See tähendab Kati. :D Kontrolltöö sain nelja. Aga no viit oleks kole sinisilmne sealt loota olnud, sest ma polnud pooltes tundides olnud, kui seda osa õpiti ja ainult õpikust on kergelt öeldes võimatu aru saada. Geograafiast ei taha rääkida, mul on sellest tõsine kopp ees. Tahaks, et see kõik juba läbi oleks. Muusikas laulsime. Need on maailmalahedamad tunnid, kus saab laulda. :D Söögiks oli frikadellisupp ja kissell vahukoorega. Matemaatika jäi ära, seega ma läksin linna. Tõnn tuli võttis peale mu, tõime kõigepealt ARKist mu plastikud ära ja siis käisime pangas mu uue pangakaardi järel (eelmise jätsin automaati, kui ma veel maininud ei ole). Siis istusime ostisime viieõielisi sireleid ja nautisime niisama päiksepaistelist ilma. Kooli tagasi poleks üldse pidanud vist minema. Sest inkas istusime kolmekesi ja õpetajal hakkas meist vist hale, igatahes ta lubas meil ära minna. Läksin tiiru, Neltsik vahetas veel riideid seal. Siis ootasime Tiina ära ja läksime kolmekesi linna. Istusime purskkaevu juurde ja niisama kommenteerisime inimesi. :D
Mingi aeg tuli Tõnn sinna, siis istusime mingi aja veel seal, aga mingid rõvedad pisikesed kärbsed, kes hammustasid, tüütasid mind ja me liikusime ära sealt.
Istusime enam-vähem ta maja juures pingil ja vaatasime mingeid pisikesi õdesid, kes liivakastis mängisid. Aww! :) Siis läksime Tõnni juurde. Ma jäin kohe magama, mingi alla tunnikese sain magada. Siis ärkasin üles, sest kella kuueks pidin kooli juures olema. Nele oli juba helistanud. Helistasin tagasi... Pidime kaupsi juures kohtuma. Käisime korra poes ja seadsime sammud staadioni poole, kus pidi kohtunike koolitus hakkama. Koolimajas näidati siis meile kätte, kuidas tulemusi sisestatakse jms. :) Me ikkagi läpaka-kohtunikud. ;)
Jeeli-jeeli jõudsin seitsmesele bussile. Lugesin raamatut. Täna oli see lahe bussijuht, kes mind teeotsas maha laseb (mitte, et mul PALJU kõndida bussijaamast oleks. Kuskil 200 m, aga ikkagi :D). Nice!
Käisin pesus, vaatasin telekat, rääkisin Tõnniga juttu, sõin... ja nii see õhtu mul on möödunud.
Tagumine aeg oleks nüüd voodisse minna, paari asja veel korrata ja ehk isegi natuke raamatut lugeda.
Und !

Kommentaare ei ole: