neljapäev, 21. mai 2009

Maakonnakad :)

Hommik algas poole seitsme ajal. Ma tundsin, et ma ei maganud just eriti sügavalt see öö, aga ma eeldan, et see oli tingitud eelmise õhtu magamisest. :D
Tegin rituaalseid hommikutoiminguid näivaks normaalse inimesena. Kooli läksin bussiga, yay! :/ ÕNNEKS pole enam palju jäänud. ''PISIKE'' pingutus veel geo eksamiteks ja siis on KÕIK. Saab ometi hakata täisväärtuslikult suve nautima. :) Can't wait, no!
Inkad olid tavapärased. Venku oli ka selline keskpärane. Tegime mingit sõbrajuttu terve tund aega. :D Ja ma rääkisin enda tulevasest ametist. ;) Eesti keeles ''tegime töövihiku harjutusi'', mis siis, et meil Nelega kummalgi töövihikut kaasas polnud, hoidsime mingit suvalist töövihikut ees lahti ja lahendasime tegelikult sudokusid. Ilmnes ka see, et Jumal on olemas, kuna Baidakas ei küsinud KORDAGI meid, mis on päris ime. :D Grillvorst oli söögiks. Suht hea. :) Arvutisse ei läinud, mul kõik tehtud seal hinnegi (5) juba väljas. Läksin hoopis matasse, tegin mingi töö järele. Sain nelja (mis siis, et kõik õiged olid, aga ehk oli see tingitud sellest, et ma selle tegemise nii hilja peale jätsin:/) ja siis lasin eilse enda töö ära parandada, mille ma sain viie.
Pärast seda kekasse ka ei läinud, läksin vahetasin riided ära ja tuiasin statal ringi. 100 tuli imekombel päris rahuldavalt välja. St. arvestades KÕIKE seda, et ma pole enam (ega saa ka olema kunagi) sellises vormis, ma pole viimased nädalad trenniski käinud ja ma suudan ALATI stardis magama jääda, oli teine koht päris hea. :) Sain medali ka, mis oli tegelikult üldse mingi meestemedal. Ja nagu ma aru sain, polnud ma ainuke ''kannataja''. Isegi kuulitõukajad olid esialgu mingi kaugushüppemedalid saanud. TERE-TERE, kuhu see kõlbab?!
Siis oli vaba aega poolteist tunnikest. Passisime niisama statal. Kuue ajal hakkas koolidevaheline teatejooks. Äärmise kurvastusega pean teatama, et me jäime teiseks, aga no jah, kui võrrelda natuke võistkondi, siis ega eriti suur üllatus nagu polnudki ju.
Käisin siva pesus ja kutsusin endale Tõnni vastu. Viis mu bussijaama. :)
Koju jõudes sõin, vaatasin ''Võlast vabaks'' ja nüüd olen siiamaani raamatut lugenud. Suhteliselt uniseks tõmbas ära oleku, seega ma otsustasin, et tulen kirjutan blogi ära ja teen oma teised toimingud ka ära ja siis lähen uuesti põhku tagasi lugema.
Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: