kolmapäev, 20. mai 2009

Brand new lubadeomanik, yay!

Eile siis oli see suursugune päev. Hommik oli üsna tavaline. Nagu teispäevadele juba iseloomulik, pidin kooli minema bussiga, mis polnud eriti meeldiv. :D
Linna jõudes sain korra Tõnniga kokku ja siis läksin õppesõitud, seal pabistasin veits ja olin suht ''ähmis'', aga see oli hea, sest ma vist pabistasingi kogu selle sõduga enda pabina ära. Pärast seda oli tund aega just kui vaba aega, istusin Pantris, jõin mahla ja lahendasin sudokut. Kolmveerandi paiku helistas Tõnn, saime kokku ja ta viis mu ARKi ära.
Juba autosse istudes olin täiesti rahulik. :) Sõit oli ka meeldiv. Ja see eksaminaator polnud üldse nii haige nagu kõik seda väidavad.
Kooli tagasiminnes oli selline mõttetu päev. Nagu nad kõik.
Pärast kooli sain korra Avega kokku, andsin kommikarbi talle ja muljetasin veel veidike ning läksin juuksurisse. Lasin endale keemilised lokid teha ja olen nüüd nagu ehtne lammas. :S Aga pole hullu, ehk harjub ära ikka.
Sain Tõnniga kokku. Seitsmese bussiga tulin koju, õppisin natuke ja muljetasin ema-isaga.
Täna ärkasin 7 läbi natuke üles ja läksin Enega kooli. Jäin hiljaks ka paar minti, sest Eneke ei tulnud selle pealegi, et ma värava taga ootan ja tal aega oli, sest ta pidi alles ma-ei-tea, mis kellaks koolimajas olema (saksa suuliseks, ühesõnaga).
Esimesed olid eesti keel ja kirjandus. Ma käisin vahepeal puhvetis ka, ja ostsin sada pirukat (Nelele ka, st. :D) ning pärast seda oli mul juba suht paha. :D
Keemias tegine kontrolltöö. Ja ma olen päris kindel, et viite sealt ei tule (NUUKS), mis rikub mu kokkuvõtva hinde ka ära. Geograafia oli tavapäraselt NÕME, muusikas pani õpetaja hindeid välja, niiet üsna lebo. Söögiks oli KALASUPP, mis siis, et menüüs seisis kartuli-riisisupp. JU JÄI kala mainimata. Igatahes ma sõin ainult magustoidu, milleks oli kakaokissell. Matas oli kontrolltöö, mille ma loodan, et ma saan normaalse hinde ning inkas oli snadetöö, mille ma saan arvatavasti viie.
Pärast kooli passisin nii kaua Tiina ja Merksiga, kui Tõnn koolist tuli. 3.50 bussiga läksin koju...ja KOHE magama. :) Magasin kuni kella 8-ni. :)
Ja nüüd lähen kohe uuesti. Oli meeldiv!

Kommentaare ei ole: