esmaspäev, 25. mai 2009

Geograafia vol. 2

Eile püüdsin kogu hindest päev otsa ennast geograafiale pühanduda. Päris ideaalselt ei õnnestunud, sest tavaliselt, kui vajadus juba nii lähedal, siis ma LIHTSALT TEEN need asjad ära, mis vaja.
Vahepeal suutsin küll ka kõike muud peale õppimise teha, aga targemaks sain siiski.
Õhtul käisin veel saunas, vedelesin teises toas voodis ja rääkisin emmessennis Tõnniga juttu. Siis veel kordasin ja tuttu sain alles kuskil kahe ajal.
Sellest ka hommikune väsimus. Käisin pesus ja panin asjad kokku. Eelmine õhtu helistasin Enele ka ja sain teada, et ta läheb juba veerandi paiku kodust ära. Niisiis pidin kiiremini sättima.
Esimese kahe tunni ajal oli siis geograafia koolieksam, mis oli üllatavalt kerge (Noh, teades HÄlvet ja kõiki muid asjaolusid). Aga ma ei hakka sellegipoolest midagi prognoosima ja panustama. Pärast eksamit jätkusid tunnid tavapäraselt. Kirjanduses vastasin ''Nipernaadi'' raamatu ära, füüsika ajal tatsasime Nelega niisama ringi. Käisime Pirksiga juttu ajamas, kas ehk ma saan BIGi kohtunikuna kaugushüppe läpakasse ja nii ongi. :) Ülejäänud tunnid olid üsna igavad ja mitte märkimist väärivad. Vaheaeg võiks juba peale hakata. Siis on aega. Saab lugeda ja kasvõi niisama aias lebotada. Mõnus.
Trennis käisin ka. Ma nii ukse enda üle. Lubasin ju korralikult end treenima hakata. Mis siis, et mul juba jälle põlvest kraks läbi käis ja ma tükk aega liivakastis vedelesin suurest valust. Hea on ikka. :)
Pärast trenni sain Tõnniga kokku. Käisime poes, ostsime jäätist, siis istusime pargipingil ja ajasime niisama juttu. Armas. :)
Koju läksin kolmveerand viiese bussiga. Sõin, õppisin matemaatikat ja vaatasin enda esmaspäevaõhtuseid saateid. Samuti olen põlve valutanud ja une käes vaevelnud. Seega ma säästan end ja lähen nüüd põhku ära.
Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: