pühapäev, 24. mai 2009

Geograafia vol.1

Lubasin endale, et kulutan tänase päeva peaaegu täielikult geograafia õppimisele. Kurat... ikka oli vaja süüa ja arvutis vahtida ja koeraga väljas käia ja paar kivi väljast ära korjata, mis oleks muruniidukile ette jäänud. Ühesõnaga ma ei jõudnuki eriti seda vaadata. No, mingil määral ikka, aga mitte sinna poolegi, kui palju ma tegelikult lootsin. Jääb homse varna. ://
Nüüd õhtul käisime perega Sulustveres CSI sünnal. Ma sain edasi ja tagasi sõita. Huligaan olen ka - sõitsin vahtralehtedeta. :D Isa kiitis täiega mu sõiduoskusi(mitte, et enamus teest oli maantee, millega mu õde oleks ka vist hakkama saanud:D). Ta oli ikka jube rahul minuga. :)
Sünnipäev oli rahulik. Väike grill ja värgid.
Suht äsja jõudsime koju, uni on ja homne geograafia ootab.
Seega...ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: