pühapäev, 31. mai 2009

Linnapäevad

Eile jäi kirjutamata. Kuid hommik algas tavaliselt. Ainuke erinevus teiste hommikutega oli see, et ma sain ISE kooli sõita. Nagu boss värk ikka. Korjasin veel Tiinagi peale. ;) Kõik tunnid oli geograafia konsultatsioon. Kuskil vahetunni ajal käisime Selkus isegi Tiina ja Nelega. Mingi suvalise vahetunni ajal saime süüa ka. Seljanka ja rullbiskviit kissellis oli. :) Kaua ei olnud seal konsultatsioonis.
Poole 1 ajal läksime Nelega trenni. Kahe paiku olin valmis, viisin Nele linna ja läksin Tõnni juurde. Siis käisime tanklas ja jalutasime niisama linna peal. Ostsime jäätist jms. :)
Kolmveerand viiese bussiga läksin koju. Sõin natuke. Pesin väljast aknalaudu, istutasin kolm taime maha ja ühed lilled ning olin niisama asjalik. Aa, tomatid kastsin ka ära. :)
Tuppa tulles vaatasin ''Võta või jätat''. Lõppu ei näinud, sest tukk tuli peale. Ja nii ma seal magasin hommikuni. Nimelt kella seitsmeni, mis isa mind üles äratas, et ma tema ja mingid jõglased (s.h mu õde) linna viiks. Ja siis koju tagasi tuleks, et empsiga millalgi linnapäevadele tulla.
Linna jõudes sain korra Tõnniga kokku, käisime poes ja ma viisin ta tema autoga ta kooli juurde, kus tal pidi buss väljuma(koolilõpu tripp või nii). Siis viisin auto tal maja ette tagasi ja viskasin võtmed aknast sisse tal. Samas mõtlesin, et kuima juba üksiti linnas olen, võiks ju äratusmängust ka osa võtma. Marks oli palunud meid Tiinaga. Niisiis sõitsime kastiautoga ringi ja mängisime igal pool linnas marsse jms. Suht huvitav. Siis saime isegi (st. paar tükki meist) torti, mis linna süntsi puhul iga aasta rahvale antakse. Aga jah, ISEGI, sest inimesi oli rohkem kui rahvast selle tordi ümber, kui me alles mängisime lõpulugusid. :D
Siis võtsin Liisa ka peale ja sõitsin koju tagasi, vahetasin riided ära ja sättisin end natuke. Võtsin Liisa uuesti peale ja marsruut viis linna tagasi. Pidin tööle minema siiski, sest catering industry õitses nii mis kole. Nad poleks muidu neljakesi hakkama saanud. Isegi kui ma ka seal olin, siis pidi vahepeal seal tuuseldama päris korralikult. Mingi hetk tuli selline vaiksem moment ja ma mõtlesin emaga natuke laada peal ringi käia. Siis nägin Tõnni ema. Küsis, kas ma neid (Tõnni vanaema ka) maale ei viitsi viia. Läksime võtsime Tõnni auto ja ma viisin nad maale ära. Siis parkisin uuesti auto ära ja viskasin järjekordselt võtmed aknast sisse. Yay! :D
Ühesõnaga siis käisime empsiga ka tiiru ära ja kuskil poole kuue ajal tulid need samad mudilased Tallinnast (kuskilt lasteürituselt) rongiga tagasi ja ma viisin nad jälle Sadalasse. Ema tuli ka. Käisime kodus pesus ja vahetasime niisama riideid õhtusemaks.
Linna naastes helistasin Nelele ja sain temaga kokku. Siis käisime niisama töllerdasime ringi igal pool. Jõin natuke siiderit ka ja puha. Sõime papa grill-liha ja pannkooki maasika toormoosiga ka. Päris hea oli. :D
Kuskil 11 ajal hakkasime koju tulema empsi ja õega. Ma sain järjekordselt driftida. ;)
Nüüd rääkisin Tõnniga juttu ja söön ta hommikul mulle ostetud Geisha šokolaadi. (a) :)
Peaks kähku unedemaale ära liikuma, uni tahab vägisi võimust võtta.

Kommentaare ei ole: