pühapäev, 3. mai 2009

Tõnn !

Ma panin äsja juba arvuti kinni ära, aga siis meenus, et mul jäi blogi kirjutamata. Ja kuna täna nii armas ja eriline oli, siis otsustasin uuesti sisse lülitada.
Enne lõunat ärkasin üles, käisin pesus, sõin ja olin niisama asjalik.
Mingi aeg tuli Tõnn siia. :) Vaatasime pilte mul, siis ja asjatasime õues natuke. Mul isa oli suht alles kalalt jõudnud ja puhastas seal teiste onudega neid. Mingi aeg sõime suitsukala, siis käisime Degoriga jalutamas - poes ja nii.
Siis püüdsime sauna tuld alla saada, mis oli pehmelt öeldes võimatu. :D Lõpuks saime siiski hakkama. Tegelt see saamatus oli mu isa süü, tema ei löönud esimesi puid lippideks. Toppis suvaliselt kõik ahju, ime siis pole, et tuld külge ei võta.
Mingi aeg uurisime niisama ringi, sest isa näitas enda suurepäraseid plaane, mida ta majaga tegema hakkab. :D
Siis sõime, vaatasime poole silmaga ''Top geari''. Mingi aeg läksid isa ja Tõnn sauna, siis ma tõin kasvuhoonest väiksemad taimed igaks juhuks sisse. :)
Mingi aeg läks Tõnn ära ja ma sättisin sauna.
Nüüd lähen kähku-kähku magama ära. Tsau!

Kommentaare ei ole: