teisipäev, 12. mai 2009

Tavaline päev

Hommik algas poole seitsme ajal, käisin kähku pesus ja sättisin niisama korda end. Seitsmese bussiga pidin täna kooli minema. Üldse pole meeldiv. Bussis kuulasin tümaariot. :)
Esimene tund oli matemaatika. Mul ei sümpatiseeri see eriti. Järgnes kehaline, kus me mängisime (Tibu puhul)üllatus-üllatus, aga pesapalli. :D Pärast seda oli kirjandus, kus käsitlesime August Gailitit. Ajaloos oli niisama konspekti kirjutamine ja biukas ülesannete töö, mis tundus äärmiselt lihtne. Aga teatavasti pole mõtet enne õhtut hõisata, nagu ütleb vanarahva tarkuski. ;) Rõõba oli täna, mis polnudki nii mudamaitselina, kui tavaliselt, aga hea just ka polnud. Ma vaatasin menüüst, et neljapäeval on kanašnitsel, JUST siis, kui meil ekskurssija on. :S Vene keel oli suht lebo, füüsika oli eriti lebo, sest eelmisel tunnil oli meil kontrolltöö-moodi asi, ja ma ei taha küll kiidelda, aga ma sain selle ilusti valmis ja viie ka. Enamus klassi täna lahendasid edasi seda terve tund. Seega meil Nelega näiteks oli tümaariokuulamisetund. :D Viimane tund oli keskkonnaõpetus, kus kuulasime mõndasid ettekandeid puude kohta ja saime enda metsaviktoriini auhinnad kätte. Mingid veidrad plastiktassid olid. :D
Jalutasime Nelega linna, ta läks Heintsiga driftima ja ma sain Tõnniga kokku.
Seitsmese bussiga tulin koju. Bussis kuulasin muusikat. :)
Kodus ei saanud eriti kaua olla, sest kaheksaks pidin juba laulma minema. Sain täna laulupeoriiete jaki ka kätte, nüüd mul komplekta koos. Tulin kähku koju ära, käisin koeraga jalutamas, pesus ja nüüd siin ma olen. Kreemitatud ja föönitatud ka veel takkaotsa.
Peaks essee kultuuriloo õpsile ära saatma ja magama ära sättima end.
Head und!

Kommentaare ei ole: