kolmapäev, 13. mai 2009

Perverdd?

Hommik algas kolmveerand seitsme paiku. Tegin korda ennast, panin koti kokku ja olin niisama asjalik, kui ühtäkki nägin Enet aeda juba lahti tegemas. St. mul oli aega vaid nii palju, kui ta garaaži läheb, auto käivitab ja sealt välja tagurdab. Viskasin telefoni ja empeka kotti ja jooksin. Tere-tere! Pidin veel ootamagi oma 2 minutit, sest ta oli unustanud koera ketti panna.
Söök ja tunnid olid üsna mõttetud. Klassivennad on samamõttetud. Suht vaimukas on küll mõnitada ja nüüd tagatipuks lüüa teistest veidramat klassivenda munadesse. 11. klass?? Hallo!
Mata tund oli ainuke lahens, sest õpetaja tegi eksaminantidele konsultatsiooni ja me võisime linna minna. Käisime Olkust kohvi ostmas. Tagasiteel kohtasime ehtsat perverti. :S Kuskil raamatukogu juures haakus meile(Mina, Merks, Katre ja Kristi) sappa, põrutas kohe kähku meist mööda(kusjuures, milline kokkusattumus, enne Olekasse minnes kõndis see sama mees meist kiirel sammul mööda ära, aga me keerasime kohe ära, seega läksid ta esialgsed püüdlused vist aia taha). Tegu oli kuskil 30-40-dates aastates mehega. Kui ta oli mööda jõudnu oli tal ilmselgelt vaja enda fliisi serva kergitada, mis tõi nähtavale ta stringi paelad, mis teksapükstest kõvasti kõrgemal oli. Esialgu me niisama omavahel kommenteerisime ja naersime teda, kui ühtäkki ta käe sinna stringi vahele ajas, just KUI selga sügades(ise samal ajal muidugi fliisi serva võimalikult palju kergitade, et MEIL MINGIL JUHUL kahe silma vahele ei jääks see PISIKE TÕSIASI, et tegu oli valgete pitsiliste naistestringidega.) Pärast seda astus kõrvale ja jäi seisma, et me mööda kõnniks, küsides: ''Kas te ka stringe kannate? (Mõttepaus) Kindlasti kannate.'' ning suundudes kuskile kõrvaltänavasse ära. Väga hull igatahes.
Pärast tunde käisin mata mignit tööd ka tegemas, mille lõppedes Tõnn mu kooli juurest peale korjas.
Kolmverand viiese bussiga tulin koju. Plaan oli hakata kotte pakkima, aga tuli välja, et väljasõit Türi lillelaadale on siiski reede varahommikul, millega ma olen palju rohkem päri, kui homse õhtuga. Sõin, lugesin ja olen terve ülejäänud õhtu niisama veetnud.
Ühesõnaga mul selline bisnisplaan nüüd, et läheks magama ära.
Ilusaid unenägusid! :)

Kommentaare ei ole: