esmaspäev, 11. mai 2009

Doonor

Hommik algas poole seitsme ajal. Ma veendun igapäevaga ühe enam, et kool peaks hakkama hiljem natuke(ja varem magamaminekut pole mõtet soovitada. Ei mõju!).
Käisin pesus, tegin teed, panin riidesse, sättisin juuksed korda, meik, kotid kokku... ning poole ajal astusin toast välja. :)
Esimene tund oli geograafia... Nii mõttetu. Ma ikka üldse ei salli seda tundi. Siis läksime Nelega linna, ma tahtsin kaupsis ära käia, Nelel oli vaja AG-st endale uued kõrvaklapid muretseda. Poolde kunsti tundi jõudsime. Hah, ma olin nii tark ja särasin seal täiega, sest õpetaja ei lasnud meil enne toolile istuda, kui me tema (idiootsetele) küsimustele vastame. :D
Pärast seda läksime haiglasse. Mina, Tiina, Merks, Katre ja Kristi. Doonoripäev oli. Enne seda käisin veel puhvetis mingeid pirukaid ostmas. Kokkusattumuslikult nägin Tõnni ka, kes oli endale enne eksamit juua tulnud ostma. :D
Ühesõnaga meist viiest said verd anda 2. Mina ja Merlyn. Meie, kes me kõige rohkem kartsime. :D Teistel olid tatokad/nabaneet vähem kui 4 kuud tagasi tehtud. Ma sain enda veregrupi ka teada: A positiivne. :)
Kirjanduse keskel jõudsime koolimajja tagasi. Sööklas süüa täna ei saanud, sest aulas oli eksam ja sööklas lällamine segaks neid äärmiselt palju. Seega saime banaani ja kohukest. Füüsika oli suht tavapärane lebo, inka oli ka selline suvaline arutelu... Teatriõpetusest saime põhimõtteliselt minema. Tööülesandeks oli paari võtta ning tänaval kolme inimest jälgida ja kirjeldada. Me siis Tiinaga linna minnes vaatasime uurijapilguga ringi. Homme peab veel koolis ära vormistama ja olemas. :)
Siis käisime kaupsis, muusikakoolis ja juuksuris aega panemas.
Mingi aeg läksin Tõnni juurde. Mul pea valutas ja üldse oli natuke uimane olla, seega ma pikutasin terve aeg.
Koju tulles sõin vanaema kooki ja läksin magama. Seitsme paiku ärkasin isa kõne peale üles.
Siis tulid saated ja kõik muu. Just lõpetasin kirjandi puhtandi kirjutamise, pea valutab jälle. Ma lähen põhku ära.
Bye! :)

Kommentaare ei ole: