teisipäev, 26. mai 2009

Tallinn

Hommikul magasin hullult sisse. Ärkasin 10 minutit enne bussi üles. Jõhker rabistamine oli. Bussile ka lonkasin minna, sest mu põlv oli hommikuks veel kangem/valusam, kui ta seda eile õhtul oli. Kuid sellegipoolest jõudsin ilusti bussile.
Esimene tund oli mata, kuhu pidid ainult need minema, kel mingi töö tegemata oli. Mina olin üks neist. Õpetaja pani perioodi ka välja juba. Neli tuli. Kekasse ei läinud, teadagi miks. :) Kirjanduses oli suht lebo tund, lugesime õpikust mingeid asju ja siis kuulasime maki pealt lugusid. Sudokut ei tasu mainimata jätta. ;) Siis käisime Nelksiga poes, ostsime jäätist ja šoksi ;). Ajaloos pidime enda kontrolltöö (õpikuga) ära lõpetama, mis eelmine tund pooleli jäi. Bioloogias oli SUHTELISELT tühja. Õpetaja pommitas neid poisse, kes alati tunnis ''kõike kaasa teevad''. Mul oli endiselt sudoku. Söögiks oli vorstikaste. venku möödus ka sudokuselt, sest mul olid isegi asjad koju jäänud suure hommikuse kiirustamisega. Füüsikas kauplesin endale niisama viit, sest mul oli 88% :(. Tunni lõpust läksin minema (keskkonna lasin üldse üle), Tõnn tuli mulle järele. Läksime Tallinnasse, viisime ta venna sadamasse, siis läksime Piritale jalutama. Nii mõnus oli. :)
Tagasi hakkasime kuskil poole üheksa ajal tulema. Ma sõitsin. :)
Sadalas veel jutustasime ja suht äsja jõudsin alles tuppa.
Kuid nüüd on tagumine aeg magama minna. Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: