laupäev, 2. mai 2009

Volber!

Tänu nendele paarile tunnile, mis ma magada sain, oli hommik üsna uimane. Lisaks pidin veel BUSSIGA kooli minema. Masendav, lihtsalt masendav. Ma panen tähele, et ma pidevalt vingun siin ainult. Tegelikult ma ju pole nii pessimistlik inimene. Või olen?! :D
Esimene inka tegin ühte grammari tööd, mida nad esmaspäevases tunnis vist teinud olid. Mul oli õppimata, aga õpetaja tahtis, et ma selle ära teeks. Seega ma sain kolme. Teise inka tunni ajal toimus tuletõrje õppus. :D Nii vastik ja külm oli seista seal väljas(pange tähele, ma JÄLLE teen seda:D). Päris tulekahju korral oleks võinud Nele vabalt sisse põleda, keegi poleks märganud, sest sel ajal, kui terve kool staadionile kogunes, ajas Nele oma sõpadega parklas juttu. :D Vene keel möödus uniselt. Ajaloos oli ettekanne, seega sai seal ka uneleda, kuigi ma kuulasin ka. Kalapulgad olid söögiks. Ma vist sõin 100 tk neid. :S Kehalisest läksin minema, sest eelnev päev oli mulle kandade alla maailma suurimad villid tekitanud. Isegi Pärlin ütles, et ta pole veel selliseid näinud. :D
Pärast kooli sain Tõnniga linnas kokku. Jalutasime ja istusime natuke aega väljas. Siis läksime tuppa. Ma magasin tunnikese.
Veerand viiese bussiga tulin koju. Läksime empsiga välja, viisime mingi prahi ära. See oli 15 minutit tööd. :) Siis käisin poes, ostsin mahla ja purgisiidrit endale. Pidin Mariaga juba Sadala Volbriprallele minema, aga siis ma otsustasin linna minna. Ja hea, sest see oli mingi väge mõttetuks kujunenud. Käisin pesus ja ootsin millal emps koju tuleb, sest ma teadisin, et neil oli vajalik linnas ära käia ja mingi masinajupp kuskilt ära tuua. Seega läksin koos nendega. Plaaniks oli võetud minna Painkülla, seal oli mingi lõke ja nii. :D Enne käisime veel Pae poes, ostsime juua ja grillimaterjali.
Kuskil ühe paiku jõudsime linna tagasi, st Tõnni juurde.
Hommikul ärkasime juba mingi 9 ajal üles. Pea oli suht paks. :D
Lõuna paiku tõi Tõnn mu koju. Isa oli Sirelite juures laudu lõikamas ja tahtis, et ma poest kalja ostaks ja talle viiks. Mingi aeg tegime riisusime empsiga väljas pool tunnikest. Siis pidin uuesti korra Sirelite juures ära käima ja fairyt neile viima. :D
Pärast seda läksin välja päevitama. Kuulasin raamatut, muusikat ja niisama poolunelesin. Tundub, et midagi ei hakanud peale ka.
Tuppa naastes käisin pesus ja läksin tuttu. Mitu tundi magasin. Lõpuks ärkasin üles, vaatasin ''Võta või jätat'' ja ''Auk seinas''.
Siis sõin ja nüüd olen siiani poole silmaga ''Kuuma pirukat'' vaadanud, Tõnniga jutustanud ja blogi kirjutanud.
Tagumine aeg magama minna. :)
Head und !

Kommentaare ei ole: