reede, 22. mai 2009

Meistrikate teine päev

Hommikul on tõsine väsimus, üldse ei suutnud üles tõusta. Peas oli isegi teooria valmis mõeldud: kooli lähen alles kolmveerand 11-se bussiga, seni magan. Kuid kahjuks seni, kui ema mind üles äratama tuli ja ma talle oma teooria ära rääkinud olin, ei tulnud enam und. Südametunnistus hakkas ka piinama, kui ma mõtlesin, et ma saaksin ju veel silmad kinni pigistada veerand tundi oodata ja magaksin jälle.
Ajasin siis end jalule, mul oli teoreetiliselt 15 minutit aega, käisin imekiirelt pesus ja tõmbasin riided selga. Võtsin kotid selga ja läksin Enekese aia juurde.
Esimene tund oli see nõme geograafia. Mul on tõsiselt vastu see aine. Või on ehk asi selles õpetajas? Tõsine lammas ikka. Gümnaasiumi idiootseim õpetaja. Biukas lugesin ''Nipernaadit'' (samuti kuulasin tunniteemat ;)). Kultuuriloos pidin ette lugema ühe essee. Nii vastik on lugeda klassile. Mulle pole see kunagi meeldinud. :D Ajaloos esitleti ettekannet ''Raha'' kohta. Matas lahendasime mingit eksamiülesannet. Söögiks oli mingi supp ja jäätis. Viimases tunnis vastasin kähku ''Tõe ja õiguse V osa'' raamatu töö ära ja läksin tiiru riideid vahetama.
Tegime Nelksiga sooja veits ja siis hakkas 400. Teise koha sain.
Pärast võistlusi käisime pesus ja tegime korda ennast ja jalutasime Nelega linna. Käisime poes, ajasime Kaupsi üleval juttu ja siis jalutasime/muljetasime niisama. :)
Kuskil poole viie ajal sain Tõnniga kokku. Läksime driftima. :D Ta tahtis näha, kuidas ma sõidan. Kuskil kruusateel tegi mulle sõna otseses mõttes drfti ja see ei olnud just eriti LAHE. Äärmiselt kõhedaks võttis. :D
Siis olime kuni bussini tema juures. :)
Bussis lugesin raamatut. Koju jõudes läksin poodi, ostsin endale igasuguseid asju. PÄRAST oli kõht nii täis ja süda paha. Mul on siiamaani raske olla, kuigi sellest on möödas juba ligi kolm tundi.
Homseni! :)

Kommentaare ei ole: