esmaspäev, 11. mai 2009

Nädala kokkuvõte

Nagu ma näen, pole ma nädal aega aega ja viitsimist saanud, et siia kirjutada.
Enamus nädalast ei mäleta ma midagi.
Igatahes reedel oli geograafias kontrolltöö hüdrosfääri peale ja biukas järeltöö. Ma loodan, et mul läks hästi. Kultuuriloos oli niisama elav arutelu. Pärast tunde läksin esimest korda selle nädala jooksul trenni. Häbinägu.
Siis sain Tõnniga kokku, olime natuke tema juures ja siis läksime Tartusse. :)
Kuskil enne kümmet tõi mu koju.
Laupäeval ärkasin üles, sõin, käisin pesus ja koristasin natuke. Mingi aeg tuli Tõnn mintsa. Ajasime niisama juttu, sõime, käisime koeraga jalutamas, poes jms. Pimedas käisime (korjasime Maria ka enne peale) ''videviku poes'' lilli korjamas.
Pühapäeva hommikul ärkasin varem üles, ema magas alles, tegin kooki, käisin poes, ostsin šokolaadi ja kirsikompotti. Siis tegin sellele koogile hullult hea šokolaadiglasuuri peale. Suht asjalik olin, ühesõnaga. Lõuna paiku, kui me söödud saime ja kõik muu olulise, läksime vanaema juurde. Ma sain driftida. St. sõitsin ise edasi ja tagasi. ;)
Seal käisime jalutamas, sõime, ajasime juttu ja kuskil 7 ajal naasesime koju.
Vaatasin ''Elu pärast tõehetke'' ja käisin saunas.
Päris pikk jutt sai. :D Not!

Kommentaare ei ole: