esmaspäev, 3. märts 2008

2. märts


Eile õhtul läksime pärast kuut Jakobi , Tauri ja Taneliga poodidesse , et jooki ja Ardile kinki osta. Siis läksime sünnale, see oli linnast väljas, Suur-Tann tuli autoga meile järgi ja puha. :DNormaalne prasnik oli. Okei , siis mingi 1 ajal vist tuli Otile tal vend järgi ja ma läksin ka linna ära, sest ma kartsin, et pärast öösel peaks jalgsi linna minema vms. :D Jõudsin linna ilusti, helistan Ainile , et välisukse lahti teeks. Teda poldnudki kodus. Siis jalutasime Taneli ja Marekiga Pärna poe juurde, sain Ainiga kokku. Teised läskid koju või kuskile edasi. Kodus sain mingi kolveerand tundi olla, st. juba pool-magasin, kui aus olla :D Siis Tauri helistas, et tulevad Ardi ja Jakobiga meie poole . Noh, tulid...mingi panid pool ööd pidu seal, mai tea ma magasin . :D Öösel mingi kella ajal ärkasin üles ka , siis kõik magasid kuskil. Ain oli ainult mingi sõbra sinna kutsunud ja need panid notti seal. Hommikul ärkasime üles. Vahtisime algul niisama veits aega . :D Siis võtsime hommikufriiserid peale...5 pudelit. :D Avastasin, et mul pangakaart ikka väga kadunud noh. Hea, et mul kogu raha pangakaartil polnud ju , jess nohhh. :D Tekkis küsimus , et millega ma siis koju sõidan. :D Kellelgi nagu pold raha :D Mul oli klassiõde ka linnas, laenasin temalt raha. Pärast avastasin küll, et polekski vaja ond :D Rahakotis mingi puru oli ikka, millest oleks ka jagunud. Homme pean panka minema, et mul meelest ei lähe (ma loodan , st.) ja uue kaarti tellima vms (Selles suhtes , suht hea , oligi teine üsna pooleks). Ook , siis läksime Ardi juurde jälle, jala või nii , polegi pikk maa , paar kilti. :D Mängisime kaarte ja istusime niisama. Emps tal vaaritas mingeid pizzasid ka : ) . Mingi aeg tulin ära. Käisin korterist läbi võtsin enda kodinad ja läksin bussi peale . Sõitsin Jõksi ja siis sealt istusin kohe teise bussi peale ja sõitsin koju . Kantkülla kutsusin veel isa vastu . : ) Koju jõudsin siis läksin sauna. Siis sõin hästi palju :D , vaatasin Eesti otsib superstaari ja nüüd vahin siin niisama netis , räägin Nele , Martini ja Ardiga juttu . Mul on homme sisukontroll Hamleti peale. Ma pole lugema hakanudki mitte. Suva... enam ei jõua ka. Küll ma midagi välja nuputan. (;
(Nele , sa tead , miks mul see pilt on . :)) Nad on ju mingid heaaad lauljad. Neist võiks saada see uus superstaar.
Aga nüüd peaks küll kähku magama minema, tsauks :*

Kommentaare ei ole: