neljapäev, 13. märts 2008

KAKS PÄEVA VAHEAJANI, st. kolmapäev.

Päevad venivad kuidagi. Nii jube.
Hommik algas kell kolveerand 7. Pesin, toppisin riide, tegin korda ja panin koti kokku. Kirsiga läksime linna, viisime pirukad ära ja jõudsime ilusti 50-ks kooli. Esimene tund oli füüsika, kus ma jälle tuimalt trükkisin tahvlimaterjali vihikusse, ilma, et ma ise midagi aru oleks saanud. Teine oli keemia, kus tunni algul tegin mingit ülesannet tahvlile, siis trükkisime konspekti jms. Mõttetu ühesõnaga. Pärast seda oli matemaatika, kirjandus ja teatriõpetus, kus meil oli JÄLLE uus asendusõpetaja(pärisõpetaja käib nagu kuuvarjutus). Tegime seda ägedat mängu, et üks on n-ö. pärit kuskilt Aafrika hõimkonnast ja teine tema tõlk. Suht naljakas oli. (; Siis oli söömine, huh. mingi rõve supp, mida ma ei söönud. Sõin jogurti ainult ära ja läksime teatrisse. See oli mõttetuim näidend, mida ma eales näinud olen. :) Ei, mai põeks.
Pärast seda käisin siva koolimajas, tõin enda pilli ja läksin muusikakooli. Hakkasin pilli lahti mängima ja avastasin, et mul on huul seest katki (eilsest suurest harjutamisest) . Ei saanudki mängida. Teen millalgi järgi selle konserdi siis... Eniveis, lippasin siis bussi peale. Pisike buss oli ja see oli nagu paksult rahvast täis. Ma istusin mingi käsipuu peal vms. Ikka ei põeks. :D Suht hea rahvas oli bussis järjekordselt. :))
Koju jõudes sõin , istusin netis ja läksin magama. Poole 7 ajal ärkasin Kertu helistamise peale üles. Küsis , kas ma lähen orkestrisse(tegime mingi reunioni). Kuid mai saanud minna, sest mu huul seest lõhki ju. Siis sõin ja passisin niisama netis.
Hetkel on kell 22:32 peaks magama hakkama sättima. Üldse ma vaatan , et ma olen viimasel ajal siuke unekott noo. :D Aga peabki varakult magama minema. ;) Sest muidu ei näe deltaund, nanaa ja aju ei fikseeri saadud tarkusi. :D
Tsau ja head und ! :*

Kommentaare ei ole: