neljapäev, 6. märts 2008

Neljapäev. VIII märts

Appi , ma olen nii väss. Silmad on vaevu lahti veel , aga nananaaa , MEIL on homme vaba päev, seega ma võin endale lubada sellist asja . :D
Hommikul ärkasin 6 ajal üles. Käisin pesus, tegin korda end , toppisin kotid kokku ja läksin välja. Täna läksin jälle saksa õpsiga kooli.
Esimene tund oli vene keel, kus me lugesime mingit teksti ja tegelesime muu mõttetusega. Teine oli keka, jõusaalis olime. Liiatigi tegus tund oli. Enamjaolt kõik istusid lihtsalt. Kolmanda tunni ajal oli konsert, löökpillikvartet mängis. Väga huvitav oli :) Aaaa , ja mis kõige ägedam , mai käinudki täna puhvetis :o EDUSAMMUD. Pärast konsertit oli saksa keel, kus ma lakkisin küüsi ja olin niisama äge...kaasa midagi ei teinud. Siis hakkas kultuurilugu, kus me mängisime Nelega kartulikuhja terve tund. MITTE MIDAGI nagu ei teinud. Üüüü, siis hakkas söömine nooo. :D Kartul , guljašš ja salat oli. A sellest räägiks ka...et meil on koolisööklas täielik diskrimineerimine. Noh , näiteks. AINULT meie klassil oli morss, ülejäänudel oli kõigil piim. Mis mõttes ? No tegelikult ma jookski meelsamini seda morssi, aga ikkagi...mõtlema paneb selline asi. Pärast sööki oli võimalus nautida matemaatika tundi, mis oli ühtlasi ka viimane tund, sest Maretike ei tee muusikatundi meile see nädal. Ütleb , et saame konserditest kätte küll selle muusika. (; Pärast tundi vaatasime enda valmis monteeritud filmi ka korralikult otsast lõpuni läbi.
Mm , siis saatsin Nele veidi kodule lähemale. Läksin muusikakooli , harjutasin pilli. Enne tunni algust tuli muusikakooli dire ja veel paar õpsi klassi ja sonisid midagi , et minu käes on muusikakooli saatus ja et ma mingist karbikesest ühe lipiku tõmbaks. Mai saanud midagi aru. :D Igatahes seda numbrit ma ei tõmmanud , mida minu eriala õpetaja tahtis. Hiljem tuli siis välja , et mingi uus uhke noodipult oli tulnud ja , et kuhu klassi see läheb. Okei , midaiganes... 3,45 hakkas siis eriala tund. Mängisin mingit mõttetut etüüdi jms. Okei, siis hakkas ansambel. Pärast ansamblit ma orkestrisse ei läinud , sest meil oli koolis salongiõhtu. Kõndisin Nelele vastu ja läksime koolimajja. Algul esinesid meile Kaire Vilgats ja Jako Maltis jms. Mingi klassikast džässini konsert oli. Ja hiljem oli iga klass mingi ettevalmistuse teinud (meil oligi siis film st.) . Suht ägedad kavad ja asjad olid tehtud. :)
Hiljem läksime Nelega ringi jalutama. Kell oli mingi 9 :D Linn oli vapsee tühi. Siis kohtasime Maarjat ja Tuulit. :D Meiega liitusid Kaur ja keegi veel. :D Läksimegi siis Kauri juurde istuma ja värki. Mingi kell helistas Kirsi, et võtab mu peale ja lähme koju.
Koju jõudes sõin ja nüüd vahin siiamaani lihtsalt tühja. Peakski magama ka ära minema.
Tsau , ole tubli ! :*

Kommentaare ei ole: