pühapäev, 23. märts 2008

Reede ja laupäev.

Ma olen jälle nüüd pühaviha täis , sest ma kirjutasin ilmatu pika jutu, aga kõik kustus ära. Seega teen nüüd 10 x lühemalt.
Reedel läksin siis kolme ajal Ainiga noortekasse , kus Jakob , Joss , Marek ja Elu monopoli mängisid. Istusin tunnikese seal, siis läksin koju, et kotid võtta ja bussile minna. Emmessennis palus Mari , et ma ikka ei läheks koju ja Siimu sünnale jääks. Ma siis jäin noo.
Käisin pesus ja sättisin korda end. Läksime Ainiga Maxima juurde. Siim veel tuli vastu ja kuna see oli üllatuspidu suutsime me talle suurepäraselt näkku valetada, kus meil minek jms. 6 tuli auto järgi meile. Ostsime Mariga veel pudeli ka. Noh, maale jõudes olid osad juba seal , teised jõudsid ka vahetult pärast meid. Kuna me olime sel hetkel ainukesed tüdrukud, pandi meid võileibu , salateid ja asju lauale sättima. Kuskil poole tunni pärast tuli Siim sinna. Sauna tulles, ootasid teda kõigepealt sugulased. Need ära olid õnnitlenud , tuli Siim sinna ruumi , olime meie. Panime siis muusika käima ja karjusime niisama. :) Väga armas oli.
Me Mariga olime terve õhtu nii ägedad lihtsalt, jõime ja värki. Suht hull oli lõpuks juba. :D Vaidlesime Martini , Lamba ja Sutiga, kummad on targemad - kas naised või mehed ?! Naised , loogiline. :D Igatahes , öösel läksid siis suurem osa rahvast ära. Me jäime sinna , kuue ajal saime magama. Üheksa ajal üles. Marek oli öösel enda püksid veetünni ära kaotanud, sest need olid tal väga rokased. :D Hommikul viisin Taurile sellest samast tünnist juua(ilma , et ma ise oleks teadnud, et püksid seal sees). Okei, see selleks... 10:10 bussile ma igatahes ei jõudnud, mis oli ainuke hommikusem buss. Poole 11 ajal jalutasin linna. Üksi, sest teised , kes ööseks sinna jäid , jõid edasi. Läksin Puhu risti hääletama. Kohe võeti peale(; Algul võttis mingi kutt, kes oli hästi jutukas, päris igasugu asju jms. Kuna ta sõitis poole maani ainult, siis sain kohe edasi mingi vanema mehe peale. 12 ajal jõudsin Jõgevale. Kutsusin Nele välja, kohtasin veel Tammeoksa, Zkratzi jt. Kutsusid meid kuskile jooma , aga päise päeva ajal ikka ei jooks ju. Tatsasime niisama linnas Nelega. Ühese bussiga sõitsin koju. Bussis lugesin veel raamatut ja puha.
Koju jõudsin, siis istusin netis ja sõin pühade puhul ostetud torti. 2 ajal läksime isaga vanaema töö juurde, et õde ära tuua. Kolme ajal tulime koju, kuna ma olin nii väsinud, siis ma keerasin magama kohe. Poole kümne ajal ärkasin. Ema-isa olid saksa õpsi sünnal, õde istus mingite tattidega arvutis siin. Need läksid ka minema, kui ma üles ärkasin. Sõin mingit head pastat ja istusin netis.
Istun siiamaani st. Lisaks söön mandariini , messin Nelega ja räägin Jakobiga juttu, kes on ''Lätis'' hetkel kogu selle rahvaga.
Küllap peakski magama ära ka minema, und nagu on. Tsau :*

Kommentaare ei ole: