esmaspäev, 10. märts 2008

Pühapäev , IX märts.


AINULT 5 päeva veel koolis käia. Can't wait!
Igatahes oli tüüpiline pühapäev.
Magasin peaaegu lõunani. Istusin netis..niikaua kui ema kohvi tegi ja lauda kattis. Sõime... Pärast seda passisin jälle netis ja kuulasin muusikat. :) Huvitav elu , ma räägin.
Siis otsustasin koristada veel, võtsin tolmuimejaga ja kloppisin veranda vaibad ära jms :D Pärast seda vahtisin jälle tühja, jõhker uni tuli peale. Oleks magama kindlalt läinud , kui poole tunni pärast poleks laulmine hakanud. Pikutasin siis niisama 5 minutit. Tõin saunapuud ära ja läksin laulma. Võtsime uue loo ka. :D nanaa , suht kõvv lugu on. Pärast laulmist andis õpetaja meile veel šokolaadi ja värki , ei väga äge :D Üksiti kodust väljas olin , siis käisin külastasin poodi ka. Ostsin krõpsu ja Kirsile šokolaadi. :)
Koju jõudsin siis matsutasin need krõpsud dipikastmega sisse, tegin enda ülihea kirjandi valmis, teemal ''Ühiskonna heidikud - süüdlased või ohvrid?'' ja käisin saunas. Siis tulid tädi ja ta mees meile sauna ja niisama muljetama. Mai tea , ma istusin terve aeg enda toas. :D Ebaviisakas , vms. Vahet pole , ma näen neid (Põltsus) nagunii palju tihedamalt, kui teised perekonna liikmed mul:D
Nüüd läksidki just ära nad ja ma istun ikka siin oma toas arvutis ja kuulan Kanye West'i ''Stronger''-it .
Peaks magama ka ära sättima, homme koolipäev ju ikkagi . :D
Tsau , head ööd (k) !

Kommentaare ei ole: