laupäev, 15. märts 2008

REEEEEDE . 14. märts

Ma ei viitsi kalendrit keerata , seega on mul koguaeg valed kuupäevad. :D
Öösel nägin jubedat und :D Et ma olin Liisa juures peol. Läksin koju , mendid olid hoovis ja lapsevanker , millele oli valge lina peale tõmmatud... Küsisin emalt, et mis toimub, ja tuli välja , et ema oli Degori magama pannud. Ma nii nutsin :D Tegin ema ees suitsu ka :O (mismõttes nagu ?)
Nii , hommik algas suurepäraselt. Ärkasin , pesin , toppisin koti kokku ja vahtisin niisama. Kirsiga läksin kooli. :D
Esimene tund oli keemia , kus me tegime seoses eesti keele päevaga mingi viktoriini ja vahtisime niisama mingeid keskkonna-teemalisi lühifilme. Teine tund oli mata , kus me kontorollisime mingite põhikooli klasside viktoriine... terve tund (Y). KOlmas oli kunst, kus me pool tundi olime linnas , niisama... ja teine pool olime ikka tunnis. Siis käisin kooliraamatukogus, võtsin uue raamatu ja viisin ''hamleti'' tagasi. Neljas oli kirjandus , kus kontrollisime ka tattide viktoriine. Viies oli ajalugu , kus me saime enda tulemused teada. Ma olin ikkagi kolme parima seas ja sain auhinna. PLÄÄÄÄH. No see selleks .
Siis oli söömine , sõin mingi kolm ampsu suppi ja kolm magustoitu , milleks oli rullbiskviit kissellis. :D Kuues tund oli inka , kust enamus klassist jalga lasi , me Nelega oleks ka äärepealt jalga last , aga hea on , et ei läinud , sest dire tuli tundi ja lubas klassijussiga rääkida sellest , et kõik minema läksin (omavoliliselt). Pärast tundi käisime linna raamatukogus , viisin sinna ka enda raamatud tagasi ja võtsin uue raamatu. :D Nii , siis läksime Nele juurde. Lösutasin seal seni , kuni ta end piuks sättis :D Siis lõpuks poole viie ajal läksime linna. Ma läksin bussile ja Nele Aili juurde riidesse panema (stiilipidu ikkagi).
Bussis oli selline väsimus, et karju appi. Koju jõudsin siis närvitsesin natuke aega , sest isa oli Peispi äärde läinud ja käsnud mul puid laduda. No ma siis ladusin :D 7 ajal tulin tuppa, istusin netis , sõin ja läksin välja. Passisime Maarja , Marko ja Randoga suure poe juures ja ootasime bussi , millega pidi Mairi saabuma. :)) Siis läksime poodi , ossime juua-süüa ning läksime Maarja poole.
Nüüd olen kodus ja vääääääääääga hull on olla. Tuba käib ringi, aga see on pohhui :D
Tsau :D

Kommentaare ei ole: