teisipäev, 11. märts 2008

Esmaspäev, X märts

JA 4 PÄEVA ON VAID VAHEAJANI. Üüü.
Täna oli mõttetu päev. Ma jookseks peaga vastu seina hea meelega.
Hommikul ärkasin üles, käisin pesus siva, panin riide , toppisin koti kokku ja tegin tegin niisama inimese näo endale pähe. Enne poolt läksin auto peale, Kirsi juba ootas, andsin šokolaadi talle ja hakkasime sõitma . Viisime kõigepealt Kastanisse pirukad , siis läksime Keskuse juurde , viisime sinna pirukad. Siis ma panin ilusti turvavöö peale , Kirsi mitte . :D Kooli juures oli parkimisplatsil mingi politsei, patrullis seal oma arust vm. Igatahes kutsus ta Kirsi pärast kooli jaoskonda vist . Mai tea :D Igatahes jap.
Esimesed tunnid olid keeletunnid , siis käisin JÄLLE puhvis. (Y) Mm , siis neljas tund oli kirjandus vist. Õpetaja ütles, et saksa õpsil olevat sünna olnud. Isegi mina ei teadnud , kuigi mul ema ja isa on sünnale kutsutud . :D Nii mark , keegi ei soovinud. Vahet pole , siis oli veel mata vist ja söömine, mingi supp, mida ma ei söönud ja kohupiimakreem. Neid sõin mingi 3 tükki vist. :D Siis hakkas arvuti , kus me nagu konkreetselt tühja terve tund panime . Töö hinde sain ka teada. Lihtsalt niivõrd viieline :D Aaaa , sellega seoses olen üle poole nädala tahtnud kirjutada , et see ajaloo töö, mida ma ÜLDSE ei õppinud. Ma sain 4 selle. Ma olin nii õnnelik. ;) . Eniveis , seitsmes tund oli muusika , kus õpetajat polnud ja meile andis dire tundi. Kirjutasime tagasisided muusikanädalast. :) Kaheksas tund oli ajalugu , kus me kirjutasime kodutöö küsimusi (mis mul on muidugi tegemata) ja saime veel poole tunni pealt ära . :) Läksin linna , siis vahtisin seal natuke, muusikakooli minna ei viitsinud ja tulin varakult koju ära . Bussis oli mul mingi hull seletamistuju. :D Suht lõbus oli.
Igatahes koju jõudes leidsin ma , et mul pole midagi süüa. Tõin siis keldrist porgandi ja kaks kartulit . Tegin friikaid endale. Ja sõin porgandit tipikastmega. Siis passisin netis ja kuulasin muusikat. Poole 7 ajal otsustasin ujuma minna , aga bussi ei tund , nagu väga 5 . :) Okei , siis käisin poes , ossin juustu-sibulaleivakesi ja purgikokat . Läksin koju , matsutasin need sisse , istusin netis ja rääkisin tädiga juttu. Kutsus mind USAsse suvel. Iga aasta on kutsunud , aga nüüd mulle aitab , ma kasutan ära selle võimaluse . :) Pärast seda vaatasin Võsareporterit ja Meeleheitel koduperenaisi.
Ja nüüd räägin niisama Maria ja Jakobiga juttu ja vaatan veerand silmaga Johnny English't .
Silmad vajuvad vägisi kinni juba. Peakski magama ära sättima. Homme 6 äratus ju . : //
Tsau , head und ! (k)

Kommentaare ei ole: