kolmapäev, 26. märts 2008

Teisipäev. 25. märts

Hell torm on väljas. Homme võiks lund nii palju maas olla, et lihtsalt välisuks lahti ei tule. Suht mõnus oleks siis ju. ;)
Hommikul ärkasin 6 üles. Jäin suht magama tagasi, poole aeg tulin korralikult voodist välja, tegin oma hommikused toimetused ja vahtisin niisma. Järsku vaatasin, et buss sõitis majast juba mööda. Kell oli ~53 alles. Ma siis panin kähku mantli selga ja läksin bussijaama. Bussis panin tühja ja lugesin raamatu lõppu.
Linna jõudes läksime koos Tiinaga kooli. Esimene tund oli eesti keel. Laulsime veel sünnipäeva laulu ja värki. (Eile laulsime ka, aga seda ma ei maininud). Käisime puhvetis. (Y) Teine oli kirjandus, kus me pidime suuliselt mõtteteri lahti mõtestama. Siis oli füüsika, kus ma olin nii närvis, sest ma nagu ei saa mitte midagi aru sellest osast. Lihtsalt tühja kirjutan maha. Siis see õps ajas ka närvi. Lubas homme töö teha..nagu FAIN eks ! Pärast seda käisime Nelega poes. Järgnes psühholoogia, kus me kirjutasime inimese 8 intellektist. Viies tund oli vene keel, kus oli suht mõttetu. Siis tuli söömine. Hakklihakaste(mis oli üpris maitsetu) ja pirn oli. Peedisalat ka, aga seda ma ei söönud.
Järgnesid ajalugu, kus me Nelega muusikat kuulasime ja midagi muud vist ei teinud ja kehaline, kus ma enda KÜÜNE ära MURDSIN. :/// Pärast kehalist tegin kähku trenni otsa ära. Üldse palav ei olnud , mkm. Nägu oli nagu läbimärg. :D
Vahetasin siis kähku riided ja läksime Nelega linna. Muusikakooli minna ei viitsinud(ma tean ja, et see pole just tark tegu minu poolt...viimane aasta ikkagi, eksamid jms). Käisime Selku spordipoes, leidsin niii armsa jope. Aww nooo. Okei , see selleks.
Poole viie ajal jõudsin koju. Sõin ja koristasin natuke. Siis harjutasin pilli ja vahtisin niisama tühja. Ingliskeele jutu tegin ka ära. (Me live in Sadala City.Me got 6 fingers and 3 toes.I make banana cakes all the time.Me get 5 for them story or my teacher gets bad bad.)
Hetkel kuulan muusikat ja planeerin magama sättima hakata.
Tsau mus . :)

Kommentaare ei ole: