reede, 21. märts 2008

Põhiliselt Neljapäev. :D


Nii , kolmapäeva õhtul läksin pärast blogi kirjutamist välja. Otsustasime Nirgi juurde minna. Poisid mängisid algul mingi 2 tundi kossu arvutis. :D Siis ma jõin koguaeg, need hakkasid hiljem jooma. Lõpuks olime ainult mina , Nirk ja Jakob seal. Jakob ajas veel minu emmessenni alt inimestele mingit iba. :D Okei, siis mingi 2-3 ajal tulime Jakobiga ära sealt.
Neljapäeva hommikul ärkasime mingi aeg üles.. Passisin tund aega tühja, toimetasin niisama. Mingi 1 ajal läksin Jakobiga välja. Vahtisime algul niisama ringi. Siis läksime Marekile ukse taha, sest ta pidi välja tulema. Siis saime teistega veel kokku jms. Siis otsustasime Elu , Jakobi ja Marekiga noortekasse minna. Algul tegid poisid niisama piljardit, pärast mängisime üleval ümbermaailmareisi ja monopoli. Siis läksime vahtisime veel Jossi ja teistega väljas. Käisime ossime bussikast burksi. Siis ma läksin mingi tunnikeseks koju. Teised läksid puppi. Pärast ma läksin ka sinna. Need mängisid kaarte ja jõid õllet. Ühesõnaga TERVE meie õhtu möödus seal. Joss, rikaspoiss123, ostis tonn viiesaja eest õllet. :D Nagu appi. Ma sõin niisama burksi ja jõin mahla. ;) Lõpuks olid nad seal suht täis kõik. :D Hea kolm alusetäit snäkke sõime ka ära. No okei see selleks... Kaks minutit enne kella 11 pani Joss tankla poole ajama(rattaga:D), et jooki veel osta ja kuskile edasi jooma minna. Ment oleks ka ta äärepealt kinni võtnud. Aga ühesõnaga Joosep ei jõudnud tanklasse. :D Lõpuks mingi poole 12 ajal läksime Dollari juurde siis. Istusime seal tunnikese. Hakkasime ära minema juba, kui Joosep seal ühele vesipeale peksa tahtis mingi haukumise eest anda. :D Teised "sõbrad" tal olid ka jumala õnnelikud, et see peksa saab(st. keegi pidavat mitte sallima teda). Aga kokkuvõttes Joosep ei teinudki talle eriti midagi. Peaga pani ühe matsu ja siis paar matsu vasaku labakäega. Ta ei hakanud lööma ka rohkem, kuna see täiega palus , vms . :D Igatahes vahet pole, ei meeldi sellised asjad. Noh, siis kõndisime kerge tänav edasi, tulid veel ühed vastu (üks neist selle veipea sugulane). See tahtis ise talle ka veel peksa anda. Läksime tagasi Dollari juurde. :D Aga keegi talle midagi teha eriti ei saanudki, kuna ta pani kodu poole ajama. Pärast seda tulima Jakobiga siia ära, teised meie omad läksid ka koju st.
Nüüd ärkasin üles, pole veel midagi asjalikku teinud. Emale helistasin ;) Ta ütles, et ma homme koju tuleks, kuna täna bussid ei liigu. :D Aga ma ei teagi nüüd siis. Üks buss peaks ikka käima. (;
Eks ma siis mõtle veel. Praeguseks aitab, tsau (k) .

Kommentaare ei ole: