esmaspäev, 24. märts 2008

Pühapäev. 23.03.08

Oijah , ja ongi vaheaeg läbi. Nüüd tuleb kuskil 10 nädalat veel seda jubedust. Oh , ma ei jõua ära oodata! :))
Kell pool 1 ärkasin üles. Istusin netis ja koristasin. Nelja ajal läksin laulma. Sain veel Kertuga kooli juurde. Sest ta just tuli kodu poolt isaga, kui ma enda hoovist välja tulin. Laulmas oli tavaline. Pärast seda käisin poes.. ostsin mahla, hapukoort ja kaks pakki krõpsu. Koju jõudes valmistasin dipikastme endale. Istusin netis ja niisama matsutasin. :D
Seitsme ajal läksin sauna. Saunast tulles vahtisin jälle niisama netis.
Nüüd räägin emmessennis Jakob ja Martiniga juttu ja vaatan poole silmaga Peidus pinna all , mis oli vanasti mul üks lemmikfilme.
Peaks magama ka minema ju . Tsau (k)

Lõppu panen pildi endast(98%) Ardi sünnipäeval. :)) Ma tean , et ma olen ilus.

Kommentaare ei ole: