neljapäev, 20. märts 2008

Teisipäev (18.03) ja kolmapäeva (19.03)

Teisipäeva hommikul magada ei saanud kuuest saadik , sest Aini telefoni äratus lõugas koguaeg. Ja ma ei viitsinud , et end püsti ka ajada. Siis mingi aeg tulime üles. Ain ikka magas, noo. :D Siis käis Jakob ära vahepeal. Ain ärkas üles, ütlesin, et Nele tuleb poole tunni pärast, mille peale Ain hakkas asjatama kohe . Koristas ja värki. :D Noh , siis mingi aeg käis Jakob uksetaga. Vahtisin veel toas kerge tund aega. Siis läksin Nelele bussi vastu. Helistasime Nirgile , Jakobile ja Elule, läksime roosisaarele istuma. Kell hakkas 1 saama ja me Nelega läksime neeti talle tegema. Tegi oma needi ära, läksime Elu juurde istuma. Vahtisime Eesti Vs. Jõekaldat jms. :D Siis läksime välja, passisime Jossi ja Mardi ja teistega natuke aega. Käisime poes jms ka. Hiljem läksime minu juurde. Ardi jäi veel mendile vahele kõnniteel rattaga sõitmise eest. :D Vahtisime siin, kuulasime muusikat ja jõime natuke. Mingi aeg pidi Nele hakkama ära minema, me ei andnud toavõtit talle, tükk aega madistas siin enne kui need üles leidis/kätte sai. Hiljem läksid teised ratastega Jakobi juurde. Siia tulid Siim ja Kati. Algul oli siuke rahulik. Siis tulid Joss, Marek, Martin, Ott ja veel sada matsi siia. Ühesõnaga - prasnik. Jõime ja niisama. Mingi öösel ma ei viitsinud kirjutama seda hakata ja läksin magama ära.
Hommik algas uksekellaga (kuskil 7 ajal). Aini emps oli linna tulnud :o . Täitsa hull, meil oli taarat ratsaväe eest. Pluss veel tagatoas magasid Arro ja Nirk. :D :D Noh , siis Merle pahandas seal natuke, ja muud sellist. Ma lugesin raamatut jätmaks muljet , et ma olen eriti korralik ja minul pole eilse õhtuga midagi pistmist. Kusjuures seekord polnudki, mina ei toonud kedagi siia. (; Mingi aeg ärkasid need tagatoas üles, suht šokk oli neil :D Pool tundi kogusid julgust , et sealt välja tulla ja koju minna. Okei, siis ma läksin keerasin ise tahatuppa magama. Magasin paar tundi ja ärkasin selle peale üles, et Merle maale tagasi läks. Magasin veel siis kerge pool tundi ja tulin üles. Istusin arvutis natuke aega , kuni Joosep , Martin ja Sutt siia tulid ja mu peale korjasid. Käisime poes ja läksime Martini juurde kaarte mängima ja niisama istuma. Mingi viie ajal läksime FelixHalli võrguvõistluseid vaatama. Pärast seda käisime korra Martini juurde ja siis läksime me Nirgiga koju, Martin ja Sutt läksid Suti juurde kirjandeid vms tooma. Koju tulin , siis käisin pesus ja istusin niisama natuke aega. Mõtlesin, et lähen välja, võtan raha välja ja ostan kõneaega endale. Sain ilusti Mareki, Jakobi, Tauri ja Eluga kokku ka :)) Läksime siis noortekasse, need mängisid seal reis ümber maailma , ma vahtisin niisama. :D Pärast seda käisime poes veel ja ma tulin natukeseks koju, sest väljas on ikka SUHT külm. :/
Nüüd siin mõtlen, et peaks kõigepealt midagi asjalikku tegema (kana noh). Söön ja lähen vist välja tagasi. Eks siis paistab, mis õhtul teoksil.
Tsau praegu . ;*

Kommentaare ei ole: