neljapäev, 13. märts 2008

Neljapäev. 14. märts


HOMME VEEL , siis saab puhata. Lõpuks ometi !
Ärkasin kell 6:40. Tegin oma hommikurituaale. Läksin välja, avastasin , et saksa õpsi värav on lahti ja ta garaašis ei paistnud autot. Mul oli suht paanika juba. Läksin tuppa korra, lasin emal helistada. Ta mees oli varakult minema läinud ja õpsi auto oli üldse hoovis sees. Läksin siis välja tagasi. Sõitsime ilusti kooli :D
Esimene tund oli vene keel. Kuna ma sain töö 3 (ma olin ülipettunud eelmine tund , sest mul oli üle poole sõnaühenditest õiged) siis küsis õps , kas mul on tänaseks õpitud. Ma ütlesin, et mai saanud kahte ju . Siis ta ütles , et no jah , aga , et ma olin kolme pärast nii pettunud...äkki soovin vastata? Tuli siis oma paberiga sinna , suuliselt vastasin ära. Sain nelja. Sest mul oli meelest ka juba läinud ju. Ma õpin üheks korraks ainult:D(St. ma pole nüüd uhke enda üle sp.). Igatahes oli teine tund keka, meil oli riietusruumis nii palju ruumi, sest (m)aakatel polnud tundi, matsutasid kooki süüa enda õpsiga. Psääh. Me ikka teeme trenni sel ajal , kui nemad pekke juurde söövad :D (ei ei - mitte, et ma kade oleks :D:D:D) Mängisime tund aega rahvastepalli. Yay! Käe viskasin ka jälle paigast. Tunni lõpuks nii valutas . Siis oli kirjandus , saksa keel ja kultuurilugu, kus me Nelega kartulikuhja järjekordselt mängisime. :)) Järgnes söömine. Oii , ma sõin täna jälle nii palju :O Kotletid , kartul , kaste ja salat oli söögiks. Ma sõin miljon kotletti vist. Pärast söömist läksime minema ülejäänud tundidest. Nele juurde ;) Lugesime ajalehti, sõime ta ema šokolaadi, lösutame niisama ja vahtisime albumeid. Eniveis , poole nelja ajal hakkasime linna minema.
Käisin muusikakoolis - eriala tunnis, ansamblis ja orkestris. Lõpuks huul valutas jälle. :/ Siis sain Nelega kokku. Jalutasime veidi aega, imetlesin ta uut telefoni. Jõudsin arusaamale , et ma tahan ka endale uut telefoni. Pildusin enda oma ka natuke. :) Siis hakkas nii kahju:D Okei , mida iganes...
Poole kaheksa ajal jõudsin koju , sõin , istusin netis , vaatasin telekat ja tegin endale uue maniküüri.
Hetkel on üsna uni , aga alati sel kella ajal on. :D (Kusjuures ma ei lähe veel kunagi nii vara magama , kui ma siin seletan.) Kuid täna peaks minema , tuleb homne ka kiiremini, NO_o .
Tsau musi.

Kommentaare ei ole: