laupäev, 8. märts 2008

REEDE. SEITSMES MÄRTS

Ma avastasin , et ma olen põhimõtteliselt terve see kuu , nii palju kui seda ond on, valed kuupäevad pannud , sest mul on kalender keeramata. :D nanaaa.
Igatahes täna oli vaba päev. Üles ärkasin kell 9, hale , ma tean . Aga Leho tuli näpistas varvastest mind , sest ta tahtis mu voodi kohal asetsevate plaatide vuuke täitma hakata jms. Siis istusin netis, lasin talle õiget dnb-d . :D Tegin kakaod endale panin pliidi kütte ja olin niisame äge. Isegi raamatut lugesin :)) Siis Leho läks minema. Ma läksin poodi , ossin SUURE pizza ja palju-palju mahla. :D Tulin koju , panin pizza ahju. Tõmbasin supakad alla sel ajal , kui pizza valmis . Siis sättisin kõik nii nagu peab...hakkasin sööma ja filmi vaatama . Poole filmi pealt tuli uni peale . :D Aga siis tuli just Leho tagasi asjatama midagi , samuti tuli isa koju . Läksin siis ema-isa voodisse magama . 6 ajal ärkasin üles. Vaatasin filmi lõpuni ja passisin niisama netis . Siis sõin jälle :D
Nüüd vahin tv3 pealt mingit filmi . Nii huvitav inimene olen ikka..ma tean . Ikka istuks reede õhtul kodus . :D
Aga ma nüüd lõpetan , tsau (k) .

Kommentaare ei ole: