laupäev, 29. märts 2008

Reede. 28.03.08

Hommik oli ülitavaline. Peale selle, et Kirsil auto mitu päeva seisnud oli ja käima ei läinud. Noh, me läksime siis ta ema autoga, mis tähendas seda, et me pidime mõned kohast rohkem käima ja pirukaid viima. Hilinesime ka mingi 13 minutit. :D Keemia tund oli, niiet suva. ;) Teine tund oli matemaatika, millele järgnesid kunst, kus me JOONISTASIME TÄNA :O ja seejärel kirjandus, kus oli üsna lebo. Siis tollel vahetunnil meil tekkis disskussioon Keskerakonna üle. Kuna Taivo Keskerakonna noortekogus on, siis oli hea võimalus kedagi pommitada ja mõnitada. Mõttetu vaielda. Kõik teavad ju, et Keskerakond on venemeelne. Taivo oli ainuke, kes sellest aru ei saanud. Whoa, suht geenius ! Igatahes, kui tund algas tulid koos õpetajaga klassi riigikogust mingi tädi, kelle nime ma kahjuks ei mäleta, sest tegu polnud just kõige tuntuma inimesega. Temaga oli kaasas veel keegi linnavalitsusest. (Mõlemad olid Keskerakonnast!!) Ülihuvitav tund oli... Nagu päriselt ka. :D Tädi 'etendas' meie peal ühte riigikogu koosolekut.
Okei, see selleks, mai viitsi siin seletama hakata, miks mulle Keskerakond ei meeldi, aga jah. :D Järgnes söömine. Mingi supp ja mannavaht oli. Inglise keelde me Nelega ei läinud, sest mul AUSÕNA pold õrna aimugi, et töö tuleb.
Läksime linna, vahtisime seal mingi aja, siis käisime võtsime Nele juurest ta trenniasjad ja läksime trenni. Algul jooksime 7 trepiringi ja siis läksime jõusaali. Siis tegin seal neid trenasööre + 500 hüppenööri hüpet jms. Nii tore...paraleeli-poisid on ka alati seal, siis on äge neid mõnitada. :D
Pärast trenni läksime Nelega linna. Istusime kaupsi üleval ja rääkisime Merkaga(?!) juttu.
Kuskil kolmveerand viie ajal läksime(Tiina ja Kädlin ka) bussi peale. Mul istus üle vahekäigu kõrval mingi... ma tahaks ta kohta asokas öelda, aga ta polnud seda. Firmatossud, üks uuematest telefonidest jms. Aga ta oli täis nagu tarakan ja ajas mulle mingit haiget juttu. Ma panin talle koguaeg ära ja kuna see oli väike buss siis suht kõik kuulasid meie vestlust ja naersid(kui loll see vanamees ikka oli).
5 läbi natuke jõudsin koju... Sõin ja kuulasin niisama muusikat.
Kuskil seitsme ajal tuli Maria siia, tegi minust ja mu armsast koerast natuke pilte. Siis istusime niisama ja vahtisime Youtubest videosid.
9 ajal saatsin Maria koju. Siis sõin jälle ja vahtisin niisama.
Üheteist ajal meenus ajaloo arutlus(Eesti iseseisvumine - juhus või asjade loomulik käik?!), mis pidi 00:00-ks õpetaja emailile saadetud olema. Hakkasin siis kähku tegema ja valmis sain. 23:58 postitasin kirja teele. Üsna kärmepoiss olen ikka. ;)
Hetkel planeerin siin, et peaks magama ka minema juba. :))
Tsau siis!

Kommentaare ei ole: