neljapäev, 27. märts 2008

Kolmapäev

Elu eesmärk on enesearendamine. - Oscar Wilde

Põhimõtteliselt läks mu soov täide ju , või mis ?! Kohati tekkis selline tunne nagu elaks kusagil Alaskal. Ma ei saa aru, kus sahad olid ? Tavaliselt on sellistel puhkudel need juba viie ajal väljas/töös.
Hommikul ärkasin üles - panin riide, sõin. Enne poolt läksin välja. Kirsi auto oli lund nii täis tuisanud, et Kirsi ema viskas meid kooli ära. Ja siis oligi, isegi suur tee oli põhimõtteliselt lükkamata, kuhu see kõlbab ? :O
Okei, kooli me igatahes lõpuks jõudsime. Esimene tund oli füüsika, kus meil õnneks tööd ei olnud. Siis käisin puhvetis. :D Teine oli keemia, kus oli täna täielik töökus. Vana õpitu meenus kõik. Suht hästi oskasin kõike kaasa teha. Järgnes mata ja kirjandus, kus mul sai vihik täis, nanaa. Pärast seda oli teatriõpetus, kus õpetajat polnud. Saime direktorilt ülesande ettevalmistada järgmiseks tunniks näidend. Teemal a la ''kõik inimesed ei mahu ühe mütsi alla''. Siis hakkas söömine. Kohutav söök oli, boršisupp ja piimakissell. Fuh.. Kuues tund oli inka ja seitsmes saksa, kus me pidime hindele minevikku moodustama. Ekoolist vaatasin, et viie olin selle saanud. (;
Pärast tunde läksin Selverisse spordipoodi. Proovisin jopet. Nii...siis läksin muusikakooli. Istusin kerge tund aega tühja. Hakkas solfedšo, mis oli igav ja mõttetu. Pärast solfi oli eriala. Poole kuue ajal sain lahti sealt. Otsustasin kuuesele bussile minna, kuigi ma teadsin, et ema on tööl ja isa Tallinnas, seega ei saa keegi mulle bussi vastu tulla Kantkülla(kusjuures, kui ma oleks tunnikese linnas oodanud, oleks mul isa Tlnast jõudnud ja mu peale saanud korjata:D). Lootuses, et äkki keegi tuttav läheb ka selle bussiga... aga siiski mitte. Pidin 4,5 kilti, ILMA kinnasteta ja kahe klanetiga kõndima. Mis saab veel mõnusam olla?! :)) Ei , ma ei kurda. Lõpuks hakkas mul emal minust kahju vm. :D LEIDIS MULLE AEGA ENDA TÖÖ KÕRVALT(st. hakkas järgi tulema). :O Aga siis oli hilja juba. Kirjutajad kutsusid mu auto peale.
Koju jõudes sõin ja vahtisin netis natuke aega. Muljetasin Jakobile enda külmumisest. Poole 8 ajal läksin orkestriproovi. Mängisime seal mingeid tatikaid lugusid jms. Pärast proovi läksime Kaupo autoga kultra juurde, viisime trummid ära ja olime niisama asjalikud (U know!). Siis oli Kaupo nii kena ja viis mu kodu ukse ette.
Järjekordselt sõin ja vahtisin netis. Ma isegi õppisin täna natuke. Eesti keelt lugesin , vene keeles õppisin jutustama paar lauset ja mata ül. lõpetasin ära. Võlgu oleva kultuuriloo essee oleks ka pidanud ära tegema, aga ma tõesti ei viitsinud. Samuti oleks pidanud muusikat õppima , homme töö. Aga see kõik on nii läbinämmutatud teema, et enne tundi läbilugemisest vast piisab. Pluss, ma olen muusikakoolis ka seda kunagi õ p p i n u d . ;)
Küllap peakski voodisse ära minema, kanal2-st peaks ka kohe see tore kuulsuste saade hakkama. Seega, tsau (k) !

Kommentaare ei ole: