neljapäev, 27. märts 2008

Neljapäev. 27. märts

Pikalt ei viitsi muljetada...
Hommik sujus tavaliselt. Koolis ei juhtunud midagi erilist. Enamus tunnid olid lihtsalt lebo. Hea söök oli täna - kalapulgad, kartul-kaste ja porgandisalat. :) Viimane tund oli muusika, kus meil oli töö. Ma ei olnud isegi mitte õpikusse vaadanud. Seega ma tegin poole tööst maha. (a)
Okei, pärast kooli läksin linna, panin kotid muusikakooli ära ja läksime Nele, Tiina ja Taivoga Selku spordipoodi. Siis ma valisin endale pool tundi jopet..et kas ma võtan helesinise või roosaga. Vastu Nele tahtmisele valisin siiski roosa(sest ta tahtis ise roosat, JA MINUGA TA ÜHTE MOODI EI TAHTNUD OLLA!!! Nii armas temast:)). Siis käisime veel toiduosakonnas ja me Tiinaga läksime muusikakooli. Hakkas ansambel ja pärast seda eriala.
Siis panin mingi pool tundi tühja, vahtisin kaupsis ringi. Poole 6 paiku kohtasin Kätut, saatsin ta rongi peale jms.
Okei, poole seitsmeks olin kodus. Sõin ja seitse läbi viis minutit sättisin end teleka ette, vaatasin saadet("Teater 2007"), mille režissööriks oli mu naabritüdruk(saksa õpsi tütar). ;) Pool saadet suutsin ära vaadata, siis jäin magama, kuna mu pea lõhkus meeletult.
9 läbi ärkasin üles. Istusin netis ja vaatasin ''Road-tripi''. Pärast seda käisin pesus ja siin ma nüüd istun. Peaks end ära kreemitama, patsi pähe tegema ja voodisse raamatut lugema minema.
Tsau. :*

Kommentaare ei ole: