pühapäev, 16. märts 2008

Laupäev , 15. märts

Mul on nii igav, et ma otsustasin blogi ära kirjutada. Parem ongi , sest õhtul jääks nagunii kirjutamata jälle.
Räägiks veel eilsest õhtust nii palju , et magama ei suutnud jääda ju. :D Nii , kui silmad kinni panin tekkis karusselli tunne. Seega vahtisin silmad lahti lakke. Siis mõtlesin, et lähen dušši alla, et ehk hakkab parem. Eriti abi polnud. Aga mingi aeg ma igatahes magama jäin.
Hommikul ärkasin enne kaheksat üles. Suht pea käis ringi, magasin edasi.. Ärkasin üheksa ajal uuesti. Panin riide ja läksin välja. Isa ja ta mehed olid just järve pealt tulnud, asjatasid ja grillisid seal. Mingid kenad noormehed olid ka uhkete autodega , ma olin nagu rääbakas , juuksed olid pool-kammimata. :D Nii mark. Vahtisin seal mingi aja , siis läksin ladusin puid vahepeal, vahtisin toas netis, sõin 4 LU PiM's küpsist. (Ma katsun vähem süüa lihtsalt ;)) Siis käisin rolleriga sõitmas. Pärast seda vahtisin jälle netis ja kuulasin muusikat . Siis tulid tädi ja need siia , võtsid mu õe peale ja läksid kuhugi Põhja-Eestisse trippima .
Siis ladusin veel mingi pool tundi puid, sain valmis ilusti ja värki. Tulin tuppa, istusin niisama, kuulasin muusikat. Natuke aega tagasi toppisin koti kokku, sõin meega pannkooke ja nüüd ootan, et tädi ja need tagasi tuleks. Saaks Põltsamaale minna juba. Õhtuks veel konkreetseid plaane pole, aga käed rüpes just ei istu. ;)
Tsau musi.

Kommentaare ei ole: