kolmapäev, 5. märts 2008

Teisipäev. 5. märts

Nii... Hommikul sain isegi enam-vähem üles. Kõik oli siuke rituaalne värk nagu ikka . Bussiga minek ainult no. :/. Pool-magasin seal terve tee.
Siis esimene tund oli eesti keel, tegime kirjandit. Ma ei teinud , sest mu mustand jäi koju õpiku vahele, mida ma just kaasa ei võtnud , teades , et me ju kirjutame terve tund kirjandit. Liiatigi BRAIN, ma tean . :) Okei , siis teine tund oli kirjandus. Tegime "Hamleti" töö. Hahaa , ma polnud täiesti läbi lugenud. Aga mul olid mingid kokkuvõtted , seega oskasin (enda arust). Kolmanda tunni ajal vaatasime humanitaari abiturientide lõpunäidendeid. Neljanda tunni ajal samuti. Huh, siis hakkas vene keel , klassis oli mingi väga külm , pool klassi panid mantlid-joped peale. Siis saime süüa. Kartul , kaste , kotlet ja porgandisalat . :D Uhuu. Järgnes konsert. Ma ei väsi kordamast - väga musikaalsed ja ilusti mängivad inimesed , aga no nii uni tuleb alati peale. Viimane tund oli keka ja siis hakkas kohe trenn otsa, kus me suht terve aeg mängisime (Nelega) mingite tattidega rahvastepalli. :D Pärast trenni chillisime Nelega linnas. Käisime poodides , ossime süüa jms . :D 5 läbi hakkas mul tund, mis oli nagu ülitüüüüüütu. Õps ei lasnud mind varem ära ka , et ma bussile saaks , ei ajanud närvi , akaa . Siis harjutasin veel pärast tundi ka lisaks.
Poole kaheksaks sain koju... Istusin netis , sõin , istusin jälle netis no . :D . Jälle sõin... ja nüüd istun jälle netis, räägin Taneli ja Tiinaga juttu ning kuulan muusikaloo n-ö. lõpueksami kohustuslikke lugusid. See on niii tüütu. Eesti heliloojate teosed...
Ma arvastasin, et mul on ikka nii igav elu. Ja ma absoluutselt enam ei viitsi kirjutada seda asja siin, aga no eks vaatab :D
Küllap ma siis praegu lõpetan. Kuulmiseni ! :)

Kommentaare ei ole: